luni, 17 mai 2010

Intalnire nationala Peugeot



Iata ca am ajuns din nou la intalnirea Peugeot-istilor din tara. E drept ca nu sunt la prima intalnire de acest gen, asa ca nu m-a mai minunat nimic. Si ca sa v-o descriu in cateva cuvinte: oameni de foarte buna calitate, zeci de leuti, peisaje deosebite si distractie la maxim. Va vine sa credeti ca am avut parte de toate acestea intr-un singur week-end? Da, si, ca de obicei, toate acestea au facut din nou ca intalnirea Peugeot-istilor sa fie una deosebita.





Si ca sa vedeti cam cat de activ am fost, sa stiti ca eu sunt cel din centrul grupului. Cat despre poza, multumiri lui Razvan!



Deocamdata atat despre intalnirea de la Paltinis. Promit sa va mai delectez cu ceva poze imediat ce voi intra in posesia lor...- poate aude cine trebuie...

Un comentariu:

Razvan spunea...

Hm.. eu unu [romit sa le transfer pe toate :) cand gasim locul
:)