joi, 6 ianuarie 2011

2011

Am intrat in noul an. Nu prea am inteles eu ce-i cu schimbarea si de ce a fost atat de important Revelionul, o zi in care nu am primit nici macar cadouri...Oricum, mie mi-a placut Craciunul si mai ales Mos Craciun care mi-a adus bradut si o groaza de daruri. De fapt nu stiu daca mosul a uitat ceva de pe lista pe care i-o pregatisem. Am primit masinuta cu radiocomanda, sac si manusi de box, Zuzu - Pets -adica niste soareci de jucarie care misuna prin casa- am primit unul si de la Mos Nicolae si multe dulciuri .
Cel mai frumos cadou a venit insa mai tarziu. Ai mei au fost nevoiti sa vorbeasca cu Mosul pe net, tot nu am inteles eu prea bine de ce pe net, dar a venit - un set de tobe. Astfel, am devenit mare tobosar, iata ca va si demonstrez



Dupa atatea cadouri, a trecut Craciunul, m-am mai jucat in zapada, am fost la sanius,chiar m-am tavalit prin zapada...




Am fost si in oraselul copiilor,



Am intrat apoi in noul an. Nu ma mai asteptam eu la surprize, dar azi mi-a zis mami ca mergem la Sercaia. M-am bucurat, dar nu stiam ca abia urma sa aflu surpriza: mergem cu trenul. Va spun sincer nu am urcat niciodata pana acum intr-un tren asa ca m-am bucurat nespus si nu m-a interesat nici ca trenul mergea cu 20 de km pe ora, nici ca era un personal cam jegos. Eu am fost in culmea fericirii ca in sfarsit calatoresc cu trenul. Iata momentul imortalizat



Am avut o vacanta frumoasa. Cu multe surprize si cadouri si multa distractie. In plus, am mers pentru prima oara in viata mea cu trenul.....

Niciun comentariu: